Showreel FremantleMedia 2013 

Pro zobrazení tohoto obsahu musíte mít nainstalován Adobe Flash.

FORMÁTY:

The Farmer Wants a Wife na YouTube

  • Nahráno:
    shlédnutí
  • Nahráno:
    shlédnutí
  • Nahráno:
    shlédnutí

The Farmer Wants a Wife (Farmář hledá ženu) je reality show, ve které několik farmářů hledá svou vyvolenou mezi ženami z města. Pořad je založený na konfrontaci života na farmě v sepětí s přírodou a hektické městské reality. To, že show funguje, dokazuje nejedno uzavřené manželství.

What´s My Line na YouTube

  • Nahráno:
    shlédnutí
  • Nahráno:
    shlédnutí
  • Nahráno:
    shlédnutí

What´s My Line (Hádej kdo jsem!) je týdenní soutěž, původně vysílaná v USA v letech 1950 až 1967. Má několik mezinárodních verzí a amerických variací. V pořadu mají známí porotci (celebrity) za úkol pomocí vhodně zvolených otázek  zjistit povolání soutěžících. Jedná se o nejdéle vysílanou soutěž v historii celoplošných televizních stanic.

DISTRACTION

  • Nahráno:
    shlédnutí
  • Nahráno:
    shlédnutí
  • Nahráno:
    shlédnutí

DISTRACTION ( PEKELNÁ VÝZVA ) V této populární televizní show soutěžící odpovídají na různé otázky a zároveň jsou rozptylovány různými podivnými, ponižujícími a někdy i bolestivými způsoby.
Tento formát byl poprvé představen v roce 2004 v USA. Tato show se již úspěšně vysílala ve více než 10-ti zemích světa včetně USA, Velké Británii, Itálii, Španělsku, Nizozemsku, Řecku a v roce 2013 se představila i v České Republice.

 

Jako svou servisní produkci v České republice si nás zvolila společnost FremantleMedia, jeden z největších a nejúspěšnějších tvůrců, producentů a distributorů televizních formátů na světě.

FremantleMedia je uznávaným lídrem v oblasti televizní zábavy a nabízí nejširší škálu pořadů úspěšných po celém světě (X Factor, Price is Right, Idols, Got Talent,...).

FremantleMedia je jedna z mála produkčních společností, která je skutečně celosvětová. Má pobočky ve 22 státech, její programy se distribuují na více než 150 světových mediálních trhů. Každý rok vyrobí téměř 10 tisíc hodin původní zábavy a její pořady pravidelně dosahují nejvyšší sledovanost ve více než 40 státech světa.

FremantleMedia zahrnuje významné produkční společnosti mezi něž patří talkbackTHAMES ve Velké Británii, FremantleMedia North America (FMNA), UFA (SRN), FremantleMedia Italia and FremantleMedia EspañaBlu (Dánsko), Blue Circle (Nizozemsko) and Original Productions (USA). FremantleMedia Cross Platforms (FMX), nejrychleji se rozvíjející divize, úspěšně vyvíjí nové zábavní formáty a koncepty pro mobilní telefony, širokopásmové připojení, herní konzole a IPTV.

Vlastníkem FremantleMedia je RTL Group, největší evropský televizní a rádiový vysilatel zainteresovaný ve 42 televizních a 32 rádiových stanicích v 10 evropských zemích.

Další informace na http://www.fremantlemedia.com/home.aspx

 

Historie:

FremantleMedia vznikla v roce 2001 jako souhrn více společností. Jedna z nich, UFA, byla založena v roce 1917 a je nejstarší produkční společností fungující pod jménem FremantleMedia. Mnoho těchto společností stále funguje pod původními názvy, ale zároveň jako součást FremantleMedia. Výrobní centrum společnosti UFA bylo v Německu v Berlin-Tempelhofu. Tento provoz se rozšířil spolu s výstavbou největšího evropského zvukového studia té doby. Režiséři jako Fritz Lang nebo F. W. Murnau se podíleli na realizaci takových filmů jako “Metropolis”, “Dr. Mabuse”, “Die Nibelungen”, “Faust” a “Der letzte Mann”.

V roce 1933 mnoho umělců emigrovalo kvůli soudobé politické situaci v Německu.

This is Your Life (Tohle je tvůj život), televizní dokumentární cyklus, vznikl v roce 1955. Od roku 1956 se vysílá Price is Right (Správná cena), nejdéle uváděný televizní pořad v historii, který je stále americkým denním programem číslo jedna.  V roce 1968 byla ve Velké Británii založena Thames Television. Benny Hill Show (Show Bennyho Hilla) se zábavnými skeči, komickými písněmi a vynalézavými filmovými sekvencemi běžela přes 30 let (od roku 1969) a vyhrála mnoho cen. V roce 1976 začíná Family Feud (Souboj rodin), jeden z nejúspěšnějších soutěžních pořadů na světě, který se ve Velké Británii vysílá pod názvem Family Fortunes (Rodinné bohatství). Tento pořad se v České republice vysílal na TV Prima pod názvem 5 proti 5. V roce 1984 vznikl The Bill (Zákon), nejdéle uváděné policejní drama ve Velké Británii. Baywatch (Pobřežní hlídka) od roku 1989 dosáhla celosvětově hranice jedné miliardy diváků, kterým přinesla modrou oblohu a krásné pláže Jižní Kalifornie. Grand Designs (Velkolepé návrhy) je od roku 1999 dalším úspěšným pravidelným pořadem se sledovaností přes 5 milionů diváků v roce 2008.

Společnost RTL Group vznikla v roce 2000. V Nizozemsku je od roku 2003 nejlépe hodnoceným zábavným pořadem The Farmer Wants a Wife (Farmář hledá ženu), který vznikl v roce 2001. Ve stejném roce přijal RTL Group pro novou společnost vyrábějící TV pořady název FremantleMedia. Tento rok byl bohatý na události: britská verze pořadu Pop Idol vyhrála nejvýznamější evropskou televizní cenu Rose d’Or (Zlatou růži z Montreux). V roce 2002 se pořad American Idol stal šlágrem TV Fox, když finále pořadu sledovalo 22,8 milionu diváků. V roce 2004 vznikl X Factor, nejlépe hodnocený talentový pořad tohoto desetiletí ve Velké Británii, který v roce 2008 sledovalo 14,1 milionů diváků.

Další příznivý rok byl 2006. Finále pořadu Slovakia´s Got Talent (Slovensko má talent) dosáhlo dosud nejvyšší sledovanosti tohoto formátu: 66%, což je téměř třetina obyvatel. Vznikla IT Crowd (Ajťáci), situační komedie číslo jedna na britském Channel 4, která již v příštím roce dosáhla sledovanosti 3,4 milionů diváků. Pátá série talentové soutěže American Idol dosáhla zatím nejvyšší sledovanosti: 36 milionů diváků sledovalo finále, a v průběhu série diváci poslali svým favoritům přes půl miliardy hlasů. The Apprentice (Učeň) a IT Crowd (Ajťáci) byly zpřístupněny na internetu. V roce 2007 FremantleMedia získala japonský pořad Hole In The Wall (Díra ve zdi) a ten se stal „nejzcestovalejším“ pořadem roku 2008. Ve stejném roce prolomil pořad American Idol hranici 3 miliardy hlasujících po celém světě.

V roce 2008 se stal X Factor nejlepším britským zábavným pořadem se sledovaností 14,1 milionu diváků, což znamená 55% podíl, Grand Designs se stal nejlepším pravidelným pořadem ve Velké Británii se sledovaností 5,5 milionu diváků, pořad American Idol byl v USA nejsledovanějším pořadem s 33 miliony diváků, a  Farmer Wants a Wife byl nejlépe hodnoceným zábavným pořadem ve Francii (5,1 milionu diváků) a v Nizozemsku (4,4 milionu diváků). Rekordmanem roku 2009 se stal Britain’s Got Talent (Velká Británie má talent), nejlépe hodnocený talentový pořad desetiletí ve Velké Británii se sledovaností finále 19,3 milionů diváků.

Zdroj: http://www.fremantlemedia.com/home.aspx